Open brief aan alle verenigingen die regelmatig gebruik maken van de Dreef

Open brief aan alle verenigingen die regelmatig gebruik maken van de Dreef

Beste bestuursleden/leden
Betreft: Gezamenlijke activiteiten.

De dreef organiseert in 2008 twee evenementen waar alle verenigingen aan mee kunnen doen. Het betreft activiteiten op Koninginnedag 30 april en de opendag op zondag 21 september 2008. Afgelopen jaar zijn we voorzichtig gestart met deze leuke evenementen. Dit jaar willen we de zaken nog groter opzetten om deze evenementen nog aantrekkelijker te maken voor de inwoners van de Coevering.

Vrijmarkt op Koninginnedag 30 april
De vrijmarkt welke gehouden wordt op de parkeerplaats voor de Dreef. Is een leuke manier om de verenigingskas te spekken. Een vrijmarkt is een markt waarop particulieren of verenigingen, zonder te betalen of te reserveren, zijn handelswaar kan verkopen. De Vrijmarkt is verboden voor professionele handelaren. De vrijmarkt start op Koninginnedag 30 april om 09.00 uur en eindigt om 18.00 uur. Voor de start van de vrijmarkt mag u nog geen standplaats innemen, goederen uitstallen of markeringen op de parkeerplaats aanbrengen. Aanwijzingen van de organisatie of de politie moet u opvolgen. Verkoop van drank of etenswaar is verboden Er mag alleen gehandeld worden op het door de organisatie aangegeven gebied. Dus ben er op tijd bij want de ruimte is beperkt. Na afloop mag u geen handelswaar achter te laten.

Opendag op zondag 21 September
Doel: De bedoeling van deze dag is om de verenigingen, die gebruikmaken van de Dreef, zich kunnen presenteren aan de inwoners van de Coevering en omstreken. En wellicht de mensen te motiveren om zich bij u aan te sluiten. Misschien hebt u ook een leuk idee om uw verenigingskas te spekken. Uiteraard mogen er geen commerciële activiteiten gehouden worden.

Een sterk verenigingsleven bevordert de leefbaarheid van onze wijk. In het voorjaar ontvangt u van ons inschrijf formulier. Het is de bedoeling om vooraf een vergadering te beleggen met alle deelnemers, om de zaken goed op elkaar af te stemmen.

Met vriendelijke groeten
Namens het bestuur